.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترافیک نیمه سنگین در محور هراز

رئیس پلیس راه شهرستان آمل گفت: تردد و عبور و مرور وسائط نقلیه در محور هراز هم اکنون دارای ترافیک نیمه سنگین است و تردد خودروها به کندی انجام می شود.

سرگرد سیدعلی حسینی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه در حال حاضر محور هراز باز است و تردد وسائط نقلیه در این محور در جریان است، افزود: هم اکنون به علت حجم بالای خودروها در محور هراز تردد با کندی همراه است.

وی با اشاره به اینکه محدودیت های ترافیکی در محور هراز از روز گذشته اعمال شده است، تصریح کرد: از ساعت 5 صبح امروز تا 24 امشب تردد کلیه کامیون، کامیونت و وانت بارها از محور هراز ممنوع است و رانندگان این وسایط باید ازمسیر جایگزین محور فیروزکوه تردد کنند.

فرمانده پلیس راه آمل ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 10 صبح امروز تا 24 امشب از رودهن به سمت آب اسک آمل ممنوع بوده و این محور از ساعت 12 تا 24 امروز از شمال به جنوب از آب اسک تا رودهن به صورت یک‌طرفه است.

حسینی اظهار داشت: هم اکنون تمامی نیروهای پلیس راه آمل با بکارگیری نیروهای پلیس راهنمایی ورانندگی آمل در آماده باش کامل هستند.

وی از رانندگانی که قصد تردد در محور هراز را دارند خواست تا ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به توصیه های ایمنی مأموران پلیس راه، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توجه نمایند.

فرمانده پلیس راه آمل خاطرنشان کرد: رانندگان با حوصله و صبر بیشتری رانندگی کنند تا از بروز خطرات احتمالی جلوگیری شود.

تعطیلات چهار روز اخیر بر شدت مراجعه و ایجاد ترافیک سنگین در محور هراز ومحورهای کندوان و فیروزکوه در مازندران افزوده و تا زمان ارسال این خبر ترافیک سنگین در محورهای استان گزارش شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.